בתים פרטיים רבים חשופים לפורצים, מעשי וונדליזם או גניבת רכבים עקב גישה קלה יחסית לשטח הבית או לחוסר באמצעי מיגון ומניעה מרתיעים דיים. אחד השיטות הפופולאריות והיעילות ביותר למניעה היא התקנת מצלמות אבטחה בשטח הבית ובמיוחד בגינה ובחניה, שהינן דרכי גישה נוחות לפנים הבית. מצלמת אבטחה בולטת עשויה למנוע מפריצה או מגניבת רכב להתבצע במידה ומדובר בפשע ספונטני (לדוגמא – פורץ שהיה בקרבת הבית החליט “לנסות את מזלו” ללא אמצעים להסתיר את פניו).

בנוסף, התקנת מצלמות אבטחה בשטח החיצוני של הבית היא דרך נוחה לראות את האנשים הנמצאים מחוץ לו. פעמים רבות מצלמת אבטחה שמוקמה מחוץ לבית חשפה אנשים שעקבו אחר המתרחש בבית לצורך תכנון פריצה אליו. בנוסף, מצלמת אבטחה בגינה או בחניה משמשות גם לבקרה אחר אנשי מקצוע שונים הפועלים בבית – גננים, מטפלים וכו, כדי לבדוק שעבודתם מתבצעת כשורה.

התקנת מצלמה נסתרת לבית

התקנת מצלמה נסתרת לבית היינה פעולה פשוטה אך היא מצריכה הסתייעות באיש מקצוע מיומן כדי שיוכל למקם את המצלמות במיקום הטוב ביותר הצופה אל עבר השטח הרחב ביותר. בנוסף, איש המקצוע בודק את שטח הבית, את האזורים הזקוקים לתצפות ואת תנאי התאורה בהם וכך הוא יכול להתאים את סוגי המצלמות בצורה הטובה ביותר.

קיימים שני סוגי מצלמות אבטחה: מערכת דיגיטאלית (NVR) – מאפשרת צפייה באיכות גבוהה החל מ-1.3 MP (מגה פיקסל ) ועד ל-5 MP /FULL HDMI. למערכת זו נדרשות תשתיות כבל רשת מסוג CAT 6.
מערכת אנאלוגית (DVR) – מאפשרת לנו צפייה באיכות של עד 1.3 MP (מגה פיקסל). למערכת זו נדרשות לרוב תשתיות כבל מסוג RG59.
מומלץ לבחור את גודל המערכת אשר נע בגדלים מובנים של 4/8/16/32 ובכך מספק לנו אפשרויות להוספת מצלמות בעתיד. בשני סוגי המערכות ניתן להקליט קטעי וידאו הנשמרים על-ידי זיהוי תנועה במערכת המצלמות. למשל, 250 ג’יגה בייט יכולים להספיק לזיכרון של שבוע אחורנית.

גורמים המשפיעים על התקנת מצלמה נסתרת לבית

תנאי שטח: האם השטח מכיל עצים ואם כן – מהי צפיפותם? האם השטח ריק?
מצלמה גלויה/נסתרת: האם אנחנו רוצים שהמצלמה תהיה גלויה לעין ותשמש בגורם מרתיע או שתהיה נסתרת וכך נוכל לבצע בקרה אותנטית יותר על הנעשה בבית?
מה השטח שאנו רוצים לצלם? האם מדובר בשטח היקפי או במיקום ספציפי אחד?

חיפושים פופולריים: מצלמה נסתרת לבית, מצלמה נסתרת לבית מחיר, מצלמה נסתרת לבית אלחוטית, מצלמה נסתרת לבית בחיפה, מצלמה נסתרת למטפלת בבית, מצלמה נסתרת לבית אבות, מצלמה נסתרת לבית בירושלים, מצלמה נסתרת לבית בזק, מצלמה נסתרת לבית בתל אביב, מצלמה נסתרת לבית מחירים.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *