​ מצלמות אבטחה הם גורם חשוב לכל מי שרוצה למגן את העסק שלו מפני פריצות או נזקים. בעלי מפעלים ומשרדים מתקינים אותם לא רק למען מטרה זו, אלא גם לשמור על הסדר בעסק, להשגיח שאין גניבות או תקלות מתוך החברה. אין זה משנה אם הנכס שלכם הוא מוסד, מפעל, משרד או דירה. אנו בביג מערכות נשמח לבצע בעבורכם התקנה מותאמת אישית למבנה ולצרכים שלכם מבלי שיהיה לכם צורך לצאת מהבית על מנת לרגוש מוצרים נוספים כמו קודנים, אינטרקום וגלאים. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על מערכות מיגון לעסק.

פיזור נכון

חשוב לבצע פיזור נכון שלהן בשטן. לכן חשוב מאוד להזמין מתקין מצלמות אבטחה על מנת שיבדוק את הנכס שלכם ויציע לכם פתרון או שניים. ישנם דגמים וסוגים שונים של מצלמות אבטחה ולכן כדאי שהוא יגיע אליכם איתם. כלומר שהוא ירכוש אותם. יחד עם זאת חשוב לוודא שהוא לא מציג מכיר כפול ומשולש על מנת לעשות רווח כי אנשים לא בודקים את המחיר האמתי.

מערכות אזעקה

חשוב מאוד להקפיד על התקנה נכונה של מערכת אזעקה. ישנן מערכות מאוד רגישות שמופעלות מכל שטות. דבר כזה עלול להלחיץ יתר על המידה וליצור מצב של “זאב,זאב”. לכן חשוב למצוא מומחה שיתקין לכם גלאים בצורה חכמה המתאימה לבית או הנכס שלכם כך שכמות ההפעלות הלא אמתיות תהיה כמה שיותר נמוכה.

עוד כמה טיפים בנושא של מערכות מיגון לעסק

• רצוי להתקין מצלמות ip ולא מצלמות אנלוגיות
• כדאי לחשוב על התקנת מערכת בית חכם כאשר אתם מזמינים נותן שירות בתחום זה. חשמל חכם יעזור לכם לנהל גם את העסק בצורה יעילה יותר.
• אל תוותרו על שלב השוואת המחירים.
• הזמינו מתקין שפועל באזור שלכם.
• התעקשו לקבל חשבונית על מנת שהאחריות תהיה בתוקף.
• כאשר מדובר בפרויקט ענק, רצוי אפילו לעבוד עם חוזה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *