עד לפני זמן לא רב, מערכת מצלמות אבטחה נועדה בעיקר על מנת לבטח מקומות ציבוריים, עסקים, מרכזי קניות, בנקים, מפעלים וכדומה. 
אך בפועל הגנבים והפורצים אינם פוסחים על בתים פרטיים, דירות, ועל כל שטח בו נראה להם שיש מה לגנוב. לכן, יותר ויותר אנשים הבינו שאין מנוס מאשר להתקין מצלמות אבטחה גם בבית.

מערכת מצלמות אבטחה מודרנית נועדה לא רק על מנת לעקוב אחר הפורצים לאחר המעשה אלא גם (או אולי בעיקר) לגרום לפעולת הרתעה ולבלום את הפריצה.

עם כך, כאשר מדובר בביטחון משפחתנו וביתנו, אסור להתפשר.

אין ספק שהתקנת מצלמות אבטחה לבית הן אחד האמצעים הטובים והנפוצים ביותר על מנת לספק ביטחון אישי, וביטחון אחר רכושנו הפרטי על ידי גלוי ומניעה של פריצות ופעולות בלתי חוקיות אחרות.

מצלמות אלו לא רק יסייעו במניעת פריצות והרתעה של פושעים המנסים לחדור לשטח הפרטי שלנו, אלא גם יסייעו בניהול שגרה תקין ובמעקב אחר ביצוע פעולות יומיומיות.
כך לדוגמא ניתן לעקוב אחר המטפלת של הילדים, ולראות שהכל תקין.

או למשל לעקוב אחר הגנן או המנקה ולראות כיצד הם מבצעים את עבודתם.
למערכת מצלמות אבטחה בתוך הבית יתרונות רבים, אך חשוב שההתקנה של המערכת תיעשה בידי מומחים בלבד.
בBIG SYSTEMS מומחים בעלי וותק וניסיון רב, אשר ישמחו לעמוד לשירותכם ולבצע עבורכם את התקנת מצלמות אבטחה לבית בצורה המדויקת והמקצועית ביותר.

אחת הסוגיות המשמעיותיות העולות כאשר אנשים חושבים על התקנת מצלמות אבטחה  היא מחיר גבוה ולא נגיש.
רוב האנשים אשר בוחרים מבקשים  להתקין מערכת מצלמות אבטחה אינם בקיאים במחירים, ומוצעים להם מחירים גבוהים ולא הוגנים. רבים מסכימים, וזאת משום ש”אין  מחיר לביטחון”.

אנו ב BIG SYSTEMS מבטחים מחיר מצלמות אבטחה נוח והוגן, כך שכל אדם אשר מבקש לבטח את ביתו יוכל לעשות זאת ולהיעזר בשירותיהם של המומחים הטובים ביותר בתחום. 

אצלנו מחיר מצלמות אבטחה טוב והוגן אינו יבוא על חשבון מצוינות, מומחיות, ותק וניסיון של המומחים הטובים ביותר בתחום .

 ב BIG SYSTEMS התקנת מצלמות אבטחה מחיר מצוין, שירות ללא פשרות, ומקצועיות שיותרו את הבית שלכם בטוח, ואת הלב שלכם רגוע. יש בית לביטחון שלכם.