בטחון הוא נושא שלא כדאי להתפשר או לזלזל בו בשום פנים ואופן. אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה ביתיות, כדאי לכם להשקיע זמן ומאמץ בחיפוש המצלמות היעילות והמתאימות לפי סוג הנכס שלכם. חברת ביג מערכות מספקת שירות התקנה ותמיכה. אנו נשמח להתאים לכם גם מערכות מיגון נוספות כמו אזעקות קודנים ועוד.

איך בוחרים מצלמה לבית?

חלק מהאנשים קונים מצלמה דרך אתר אינטרנט או חנות ורק לאחר מכן מזמינים מתקין מצלמות אבטחה. אנו מליצים שלא לפצל בית הפעולות הזמינו מתקין על מנת שיגיע לבדוק את הבית שלכם. הוא יגיע עם מצלמות שונות ויציע לכם את האפשרות הטובה ביותר. כדאי לבחור במצלמות ip מאשר במצלמות אנלוגיות. כמו כן, עלול להיות הבדל בין מותגים שונים.
כדאי לשים לב:
• מחיר אמיתי – בדקו שאותו בעל מקצוע לא מנפח לכם את המחיר. בדקו שמדובר במחיר אמיתי של המצלמה ולא כפול.

• מצלמות אבטחה ביתיות אמיתיות – בחלק מהמקרים כדאי להתקין גם מצלמות דמה עם מנת ליצור הרתעה. אבל כדאי לבדוק שלא עובדים עליהם ושנותנים לכם את הכמות האמתית של הרגילות ושל הדמה.

בית חכם

אם החלטתם לדאוג למערכות מיגון לבית, כדאי לקחת את הפרויקט גם צעד אחד קדימה ולהתחיל מערכת חשמל חכם. כך תהיה באפשרותכם לשלוט בצורה טובה יותר בבית. מערכות בית חכם הם לא רק עניין של נוחות אלא גם עניין של שקט נפשי.

האם כדאי להתקין מצלמות גם מחוץ לבית

התקנת מצלמות אבטחה ביתיות יכולה להיות יעילה גם מחוץ לדירה או הווילה שלכם. למשל חשוב מאוד להתקין מצלמה ביד דלת הכניסה לבית כמו גם ליד דלת היציאה לחצר. כך, במקרה שפורץ יגיע הוא יחשוב פעמיים האם לנסות לפרוץ לבית. עשיתם ביטוח עסק? בכל מקרה תהיו מחויבים להתקין מצלמות במקומות הללו.

לפרטים נוספים שירות וכל מה שקשור למצלמות אבטחה ביתיות בפרט ומערכות מיגון לבית בכלל אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת. אנו מספקים שירות תמיכה גם למי שאינו לקוח ביג מערכות. ניתן ליצור קשר טלפוני דרך האתר או פשוט להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם בזמן הנוח ביותר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *