נסו לחשוב כמה פעמים בחודש האחרון רבתם עם הילדים על כך שהם שוב השאירו את כל האורות בבית דלוקים, או כמה פעמים התרגזתם בגלל שחשבון החשמל שלכם הגיע לשיאים שליליים חדשים, או כמה פעמים חזרתם הבית וגיליתם ששוב שכחתם לכבות את המזגן כשיצאתם?
הודות לחשמל חכם, כבר אין לכם סיבה לכעוס או לדאוג יותר. מערכות חשמל חכמות המותקנות בבית הופכות אותו ליעיל וחסכוני הרבה יותר ומאפשרים לכם לנהל את אופן השימוש בהן גם כשאתם לא נמצאים בבית באמצעות המכשירים הניידים שלכם.

מהן מערכות חשמל חכם?

בקרת האנרגיה של מערכת חשמל חכם פועלת באופן אלחוטי והיא ניתנת לשליטה ותפעול של כל הגילאים, גם כאשר אתם אינכם נוכחים בו. ניתן לתזמן את הפעלת המערכות באופן מבוקר או לשלוט עליהן מהמכשירים הניידים. המערכת פועלת באמצעות חיישנים שונים – טמפרטורה, מגע וחום אשר באמצעותם הם שולטים על כמות החשמל הנצרכת, בהתאם לתנאים השוררים באותו חדר או מרחב. כך לדוגמא, יכולה מערכת ההשקיה לפעול בצורה אוטומטית בהתאם לטמפרטורה או הלחות השוררת בחצר וכך לחסוך בכמויות המים והחשמל הנצרכות.
מערכות חשמל חכם דואגות בין היתר גם למערכות האזעקה, התאורה, המיזוג, הבידור הביתי ועוד ומקלות מאוד על אנשים בעלי מוגבלות בתנועה או על משפחות גדולות בהן קשה לפקח על צריכת החשמל בכל החדרים. המערכות פועלות באמצעות תקשורת אלחוטית בין חלקי הבית השונים ועקב כך אינן מצריכות חלפה של כבלי החשמל בבית או שינוי שלהם.
התקנת מערכת חשמל חכם אינה עולה על 48 שעות והיא מהירה, יעילה וללא בלגן מיותר בבית מכיוון שהיא מתבצעת על תשתית חשמל רגילה ולא מצריכה תשתית חשמל מורכבת. כמו כן, ניתן להתקין את המערכת רק בחלקים מסוימים של הבית (סלון, מטבח, גינה וכו’) ובכך להוזיל משמעותית את עלויות ההתקנה.

התקנת מערכת חשמל חכם עם ביג מערכות

בביג מערכות תוכלו לקבל הדרכה וייעוץ מקיפים על מערכות החשמל השונות ולהתקין את המערכת בהתאמה אישית לבית או לבית העסק שלכם, כדי שתוכלו ליהנות מחיסכון בחשמל ויעילות מרבית בהתנהלות בו.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *