אין ספק כי אחד הדברים החשובים ביותר לכל תושב במדינה ישראל הוא הביטחון. חברת ביג מערכות מתמחה גם בנושא התקנת מערכות אזעקה לבית. כך תוכלו להרגיש בטוחים גם כשאתם נמצאים בדירה וגם כאשר אתם עוזבים אותה לצורך חופשה. למידע נוסף, ייעוץ, שירות ותמיכה גם אם אתם לא לקוחות ביג מערכות – אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני בכל עת. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על הנושא.

התקנת מערכת אזעקה לבית

כדי להתאים את המערכת בצורה הטובה ביותר, נציג יגיע אליכם ויבדוק את הבית. הרי כל מבנה הוא שונה ולפי כך משתנה כמות הגלאים שיש צורך בהתקנתם. ישנם רמות שונות של אבטחה שניתן לבחור וכדאי להתחשב בכך ביחס למקום בו אתם גרים. למשל אם אתם נמצאים בישוב הסובל מפריצות לעיתים קרובות, חשוב מאוד לדאוג גם לנושא התקנת מצלמות אבטחה. בלעדיהן שום מערכת אינה יכולה להיות מושלמת. אפשר לעשות זאת גם במסגרת מערכת בית חכם.

גלאים

התקנת מערכות אזעקה לבית כרוכה בהתקנת גלאים מסוגים שונים. רצוי להתקין את כל הסוגים על מנת לקבל ביטחון מרבי.
התקנת מערכת אזעקה לביתגלאי נפח – תפקידו הוא לזהות שינויים בתוך שטח הבית. לאחר הפעלת מערכת אזעקה, אם אדם נכנס מבלי שהיא נותקה – הוא יפעיל את האזעקה. חשוב שיהיה גלאי נפח בכל אחד מחדרי הבית. אחרת התקנת מערכת אזעקה לבית לא תהיה מושלמת כי פורץ עלול להיכנס מכל חדר בבית .
גלאי וילון – עיצבתם את הבית כך שיש וילונות על כל החלונות? במקרה ואין סורגים, והגנב טיפס עד הקומה שלכם, ברגע שהוא יגרום לתזוזה בווילון הגלאי יפעל וידליק את האזעקה. זהו גלאי מתוכם. האופציה השנייה היא התקנת גלאי שבר זכוכית. איך זה עובד? ברגע שהגלאי מזהה את הצליל של שבירת הזכוכית, הוא מפעיל את המערכת. ישם עוד מספר גלאים שכדאי לבדוק.

התקנת מערכות אזעקה לבית ע”י מומחה

מומחה מבית ביג מערכות ידאג להסביר לכם על יצרני מערכות האזעקה השונות ולהמליץ על המערכת הטובה ביותר והמתאימה ביותר לבית שלכם. אל תהססו להתייעץ אתנו. אנו נשמח לעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *