פעם היו אזעקות לרכבים עד שיצא החוק שהוציא אותן מחוץ לחוק. מדוע? כי מספיק להשתמש באמצעי הגנה כמו קודן. האזעקות של הרכבים היו נדלקות גם ללא סיבה ומפריעות לאנשים באמצע הלילה. לעומת זאת, אזעקות לבתים פרטיים או דירות הינם הרבה פחות רגישות. זה לא שהן לא מופעלות מידי פעם ללא סיבה. גלאי הנפח קולטים דברים, אבל הם מופעלות ללא סיבה בתדירות הרבה יותר נמוכה. פרט לכך לא תמיד מדובר באזעקה גלויה. במקרים רבים היא סמויה כך שחברת האבטחה מגיעה תוך כמה דקות למקום או המשטרה.

להזמנת אזעקות לבתים פרטיים ושאר אמצעי ביטחון – אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני ב 0502-164-164

מדוע כדאי להתקין אזעקה לבית?

כל בית, גם אם הוא לא נמצא באזור מבוסס עלול להוות גורם לפריצה. גנבים מניחים שיש במקומות האלה סיכוי לרכוש טוב יותר כמו יותר כסף, תכשיטים ודברים יקרי ערך אחרים ולכן חובה להיזהר בכל מקרה. אנשים רבים החליטו להזמין מתקין אזעקות רק לאחר שפרצו להם לדירה. אחרים הזניחו את האזעקה בבית ועם הזמן הפסיקו להפעיל אותה מכיוון שפשוט התעצלו. במקרה כזה הביטוח כמובן לא יהיה תקף במידה וביטחתם את הבית ותכולתו.

אזעקות לבתים פרטייםבית חכם

כדי למקסם את ההגנה על בית חכם כדאי לדאוג גם למערכת בית חכם ולא רק לנושא אזעקות לבתים פרטיים. כך תוכלו להדק את טבעת השליטה והביטחון סביב הבית וצפות במה שמתרחש בין כותליו בכל רגע נתון. זה ייתן לכם תחושת בטחון. כמו כן, מערכת בית חכם מאפשר שליטה טובה יותר על מערות הבית כמו החשמל, התריסים וכל דבר אחר הקשור בחשמל.

ביג מערכות

אנו בביג מערכות מתמחים בכל מה שקשור לנושא התקנת מצלמות אבטחה, חשמל חכם, התקנת אזעקות ועוד. נשמח לשלוח אליכם נציג למיפוי השטח ובדיקה מקיפה של איזה סוג מערכות כדאי להתקין בבית שכלם לפני הצרכים והמטרות שלכם. בטחון הוא אחד הדברים הכי חשובים ולכן לא מומלץ לזלזל בו בין אם יש לכם דירה קטנה וצנועה או בית פרטי גדול.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *