אנחנו תמיד רוצים להיות בשליטה – ואנחנו תמיד דואגים. אלו הן שתי עובדות שככל הנראה רובנו נסכים עליהן. כשאנחנו יוצאים מהבית, בוודאי כאשר צפויה לנו שהייה ארוכה בחוץ, אנחנו נוטים לדאוג שמא יפרצו אלינו הביתה ויגנבו את הציוד היקר או את החפצים שיש להם חשיבות רגשית רבה. אנחנו גם תוהים שוב ושוב האם השארנו אור דולק או מזגן פועל שיובילו לחשבון חשמל גדול במיוחד. לשתי הדאגות הללו יש פתרונות.

לחיצת כפתור אחת

כדי להגביר את האבטחה על הבית, אנשים רבים בוחרים באפשרות של התקנת מערכות אבטחה כמו – מצלמות אבטחה. זאת מתוך התפיסה ההגיונית שפורץ יימנע מחדירה אל בית שיש בו תיעוד למעשה הפשע, מה שיוביל ללכידתו. מצלמות אבטחה הן דרך חיונית ומשמעותית שמסייעת בהפחתת מקרי פשיעה, וגם במקרה שפורץ נכנס לביתכם, המצלמות יתעדו את האירוע, מה שיקל עליכם ועל המשטרה לתפוס אותו ולהשיב לכם את הציוד שנלקח מכם. תחושת הביטחון בבית היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש, וזוהי דרך מצוינת להרגיש בטוחים. התקנת מערכת של בית חכם תעזור לכם להיות רגועים שבעתיים, בידיעה שלא השארתם מערכות חשמל פועלות.

שליטה מרחוק על הביתנפרדים מהטקס היומי

כדי לוודא שלא שכחנו אף מערכת חשמלית פועלת, אנחנו בדרך כלל עורכים סיבוב נוסף בבית כדי לכבות אורות ומזגנים, במה שהפך לסוג של טקס יומי לפני היציאה אל העבודה. עכשיו תארו לכם שאתם יכולים לשלוט מרחוק בבית, לכבות את החשמל ולהדליק אותו מבלי להיות נוכחים בחדר בכלל, ולהיפך. אתם יכולים גם להדליק את האורות ואת החשמל לפני שתגיעו הביתה, כך שתיכנסו לבית מואר וממוזג. אם תרצו, אפילו הטלוויזיה תפעל לכבודכם, כך שתהיו מוכנים עם תכנית הטלוויזיה האהובה עליכם. שליטה מרחוק על הבית היא ללא ספק מהלך חשוב, שמעבר לפינוק שבו, ואכן מדובר בפינוק במקרים רבים, הוא גם מהלך שיחסוך לכם דאגות וחשבונות – למה שתשלמו יותר רק בגלל ששכחתם לכבות את המזגן בבוקר? צאו מהבית רגועים, דאו שעשיתם הכל כדי לשמור על עצמכם, הן על ידי התקנת מצלמות אבטחה והן על ידי התקנת מערכת בית חכם שתצמצם לכם עלויות.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *