שמירה על הניקיון ומעקב אחת מצבן של מצלמות אבטחה, קודנים, אינטרקום ושאמר אמצעי אבטחה הינם חשובים מאוד. תשאלו כל מתקין מצלמות אבטחה לבית או לעסק והוא יאמר לכם זאת. יחד עם זאת, לא פחות חשוב להתקין אותה בצורה טובה כמו גם לרכוש אותן ממקור אמין המספק כתב אחריות. גם על ההתקנה כדאי לדרוש אחריות. אז כדאי שלא יהיה לכם צורך להזמין מומחה לתיקון – להלן כמה דברים שכדאי לדעת.

1. ניקיון בסיסי – אם יש לכם את האפשרות לנקות את המצלמות, לא כדאי לוותר על כך. נכון, קשה להגיע למצלמות שנמצאות צמוד לגג של האנגר, אבל כדאי לעשות זאת בכל זאת. זה ישפר את מצב הצילום כמו גם ימצע מגורמים שונים להרוס את המצלמות. אגב, לפני הרכישה כדאי לוודא עד כמה הן עמידות מפני פגעי מזג האוויר. אין זה מנשה עם מדובר במערכת בית חכם או לא.

2. ניקוי קודן לדלת כניסה – עור האדם הוא שומני והוא משאיר סימנים על הקודן. זה עלול אפילו לגרום למחיקת מהספרים במקרה שמדובר במערכת לא ממש איכותית. פרט לכך, הסימנים עלולים לסייע לגנבים להבין מה הקוד שלכם כי המספרים המשושמים יהיו מסומנים. לכן הקפידו לנקות את הקודם בכל פעם שאתם מנקים את המשרד או לכל הפחות , אחת לשבועיים.

3. תיקון תקלות בזמן – אנשים נוהגים לדחות תיקון תקלות בגלל 2 סיבות עיקירות. א. עצלנות ב. על מנת לחסוך כסף. לא אחת קרה שבגלל שמצלמה אחת לא עבדה, פורצים ניצלו את המצב ופרצו לדירה או לבית. וכך חיסכון הופך לבזבוז. לכן חשוב להזמין טכנאי מצלמות אבטחה בהקדם האפשרי כדי למנוע מצבים כאלה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *