​שוב איבדתם את המפתח ועכשיו אתם מחפשים אותו? הזמנתם מנעולן בפעם השלישית השנה? יש לזה פתרון טוב. עברו לבית חכם. התקנת קודן לדלת כניסה היא הפתרון. נהוג לחשוב שבדיוק כמו בנושא התקנת מצלמות אבטחה, זה מיועד אך ורק לעסקים או מפעלים. תשכחו מזה. יותר ויותר אנשים שהם לא רק בעלי וילות, שוכחים מהמפתח ועוברים ומזמינים התקנת קודנים. יחד עם זאת, אתם לא חייבים לוותר על המפתח. אפשר להמשיך להשתמש בו גם במקביל לפתרון הנוח יותר.

יותר בטוח

רוב האנשים מחליפים את המנעול לאחר שהם מאבדים את המפתח. הסיכוי שדווקא אדם הנוהג לפרוץ לדירה יעשה שימוש במפתח וימצא את הדירה הוא נמוך, אבל למען השקט הנפשי – כדאי לעשות זאת. כאשר אין מפתח, לא צריך לדאוג. שימוש בקודנים פותר את הנושא ומאפשר שקט נפשי.

לא אוהבים קודנים?

יש משהו עוד יותר מתקדם היום בשוק – במקום קודן אפשר להתקין מערכת זיהוי בתביעת אצבע. פשוט מניחים את האצבע ונכנסים. כלי זה נכס לשימוש כיום גם בטלפונים הסלולריים. אם פעם היה קוד אבטחה, היום אפשר לבחור בינו לבין זיהוי בתביעת אצבע.

קודן לדלת כניסה לעסק המתנהל מהבית

לא כל בעלי העסקים מנהלים אותו ממשרד. אינספור בעלי עסקים מעדיפים לוותר על שכירות משרד ולעבוד מהבית. אם העסק שלכם כולל עובדים ואתם רוצים לתת רק להם גישה, מערכת בקרת כניסה המבוססת על קודן ומצלמת אבטחה – היא הפתרון הטוב ביותר. כמו כן, רצוי להזמין התקנת אינטרקום על מנת שיהיה באפשרותכם לתקשר עם האנשים שאין להם אישור קבוע להיכנס.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *