בית עבורנו הוא יותר מארבעה קירות בהם אנחנו ישנים ומתנהלים. בית אמור לספק לנו תחושת ביטחון ושקט נפשי. המקום אליו אנחנו מגיעים בסופו של יום לימודים או יום עבודה מפרך, מתרווחים ושוכחים מתלאות היום. אחד הפיתוחים הטכנולוגיים הסוחפים את העולם הוא בית חכם, פיתרון מושלם לבית המקנה לכם שליטה מלאה על המתרחש בו, על החשמל והאנרגיה שהוא צורך ובעיקר לכם איכות חיים גבוהה ותחושת ביטחון שערכה לא יסולא בפז.

מהם היתרונות הבולטים של בית חכם?

חיסכון באנרגיה ובהוצאות – באמצעות מערכת חשמל חכם אתם יכולים להחליט באילו שעות תופעל התאורה בבית, מתי להדליק את המים החמים, מתי להפעיל את ההקלטה בממיר ועוד. מערכת החשמל של בית חכם מתוכננת כך שלא תצטרכו לחשוש מכלי חשמל שהשארתם דולקים או מכך שאתם מבזבזים חשמל יקר על מיזוג אוויר וכיו”ב. חשמל חכם מעניק לכם בקרה מלאה על ההוצאות שלכם ומבטיח כי הבית החכם הוא גם בית ירוק ללא הוצאות מיותרות על גז ומים בין היתר.
שליטה מלאה על המתרחש בבית – ניתן להיכנס למערכת ההפעלה של בית חכם ממכשירי הסמארטפון ומהטאבלטים השונים, כך שתוכלו לקבל תמונת מצב של הבית בכל רגע נתון ביום, גם אם אתם בחופשה או גם אם אתם רק במשרד ורוצים לוודא שהכול תקין. בנוסף, המכשירים הניידים הופכים למרכזי השליטה של המתרחש בבית החכם. אתם יכולים להפעיל את מכונת הקפה, להדליק את המים החמים ואפילו לכוון את התאורה בסלון ולהריץ סרט בסטרימר כמה דקות לפני הגעתכם לבית כך שכשתגיעו הכול יהיה מוכן לצפייה ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר.

ביטחון ושקט נפשי

ניתן לתכנת את מערכת הבית החכם כך שבצאתכם ממנו ליום עבודה או לחופשה היא תבצע סגירה מערכתית של הדלתות, החלונות והחשמל כך שתוכלו לדעת בוודאות שלא שכחתם לנעול אף דלת או להגיף את תריסי החלון. אם אתם גרים בלב העיר או בבית יוקרתי, אתם ודאי מכירים את הסטטיסטיקות על פריצות לבתים. בית חכם מבטיח לכם , תחושת ביטחון ושקט. יחד עם זאת, אל תשכחו להזמין שירות התקנת סורגים לאבטחת הבית.
התקנת מערכת בית חכם יכולה לשנות את חייכם ללא היכר. אנו מספקים ייעוץ אישי והלקוחות יכולים לבחור האם להתקין את המערכת בבית כולו או רק בחלקים מסוימים ממנו.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *