מצלמות אבטחה אלחוטיות מקבלות תפקיד משמעותי במשוואת האבטחה והמיגון של כל מבנה, בין אם פרטי, מוסדי או עסקי. שוק מצלמות האבטחה התפתח מאוד, וכיום יש מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות מקצועיות ביותר. זהו גם תחום בו הטכנולוגיה משחקת תפקיד משמעותי ומגדילה את מגוון אפשרויות האבטחה. מצלמת ip אלחוטית, אחד הפיתוחים החשובים ביותר של השנים האחרונות, עונה על ההגדרה הזו בדיוק.

כל הסיבות להצטייד במצלמות אבטחה אלחוטיות

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות מציעה מספר לא מבוטל של יתרונות, שמבליטים אותה ביחס לכל סוג אחר של מצלמת אבטחה. ראשית, ויש שיגידו שגם מעל הכול – המצלמה מאפשרת לצפות בנעשה במבנה או בחלל בו היא מוצבת, בכל זמן ומכל מקום. את המצלמות האלה ניתן להפעיל באמצעות מחשב נייד או נייח, סמארטפון או טאבלט, כולל האפשרות לשלוט על המצלמה. אם רוצים לשנות את זווית המצלמה (מצלמות ip מאפשרות לרוב תנועה ב-360 מעלות), ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור, הזזת עכבר או תנועת אצבע על גבי המכשיר החכם.

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

מצלמות אבטחה אלחוטיות, מעצם היותן כאלה, מציעות גמישות גדולה פי כמה. את תשתית המצלמות, אפילו המורכבת ביותר, אפשר לעשות בצורה פשוטה, תוך שימוש בלא יותר מאשר כבל אחד בלבד. לאחר שמחברים את המערכת לנקודת הגישה (Access Point), ניתן למעשה לבצע העברה של השידורים באמצעות רשת האינטרנט (Wi fi), גם למקומות מרוחקים.
חלק מהמצלמות המוצעות בתחום, כוללות פיצ’רים שהופכים אותן למתקדמות יותר, דוגמת מיקרופון פנימי, חיישני תנועה (כאשר המצלמה מזהה תנועה, היא תבצע את ההקלטה באופן אוטומטי), אמצעי זיכרון המאפשרים הקלטה ועוד. איכות התמונה במצלמות האלה היא כיום גבוהה פי כמה ביחס לעבר, מה שמאפשר לתיעוד הנעשה באמצעותן להיות מדויק וברור יותר.

עוד בנושא >> מצלמה נסתרת לבית

נקודת ההתחלה: פנייה לחברה מקצועית בתחום

למרות שמצלמות אבטחה אלחוטיות לא דורשות תשתית מורכבת, חשוב ביותר לפנות לחברה מקצועית הפועלת בתחום. חברות מהסוג הזה, ביניהן בולטת ביג מערכות, מסייעות בתכנון, התקנה ותחזוקה של מצלמות האבטחה, בהתאמה מלאה למאפייני המבנה, לסיכונים העומדים בפניו ולצרכים של הלקוחות.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *