התקנת מצלמות אבטחה בבית או עסק היא דבר קריטי ומהותי שחברות הביטוח מחייבות את הלקוחות שלהם (הכל כפוף לתנאי הפוליסה). חברת ביג מערכות הינה בעלת ניסיון רב בתחום זה הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. בין אם אתם זקוקים לכמה מצלמות בבית שלכם, או רשת מסועפת – אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. בנוסף, אנו נשמח לתת שירות גם למי שאינו לקוח ביג מערכות. להלן כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בהזמנה והתקנה.

גישה נוחה

אם אתם חוששים שיפרצו לכם לעסק על מנת לגנוב ציוד יקר, או שיפרצו לבית, יש דבר אחד שירגיע את הפורצים. גישה דרך הסמארפון שלכם לשידור המצלמות. במצב זה, אין זה משנה היכן אתם נמצאים, תוכלו לראות מה קורה בין קירות הבית או העסק. כמובן שאת אותה הגישה ניתן לקבל בפורמט נוח ורחב יותר לצפייה דרך המחשב הביתי. כמו כן, התקנת מצלמות אבטחה הוא תהליך שלא רק נוצר על מנת לתת תחושת בטחון. זוהי דרך נהדרת למשל לראות איך העסק מתנהל בזמן שאתם נעדרים ממנו.

מיקום

כאשר מתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות ובכלל, מגיע לעסק, עליו לעבור בכל משרד ואולם בו, למפות אותו ולהחליט על המקום האידיאלי להתקנה. יש להתחשב כמובן בתנאי המקום כך שלא יווצר נזק למצלמה כמו גם שיהיה לה שדה רחב לצילום. כמו כן, חשוב שלא תהיה גישה קלה אליה. הדבר הראשון שפורצים עושים הוא לשבור אותה על מנת שיתנהלו בצורה חופשית במקום.

התקנות מצלמות אבטחה דמהמצלמות אבטחה

הנהג הישראלי מכיר את המצלמות הדמה בעיקר בכבישים המהירים. הם נועדו לגרום לנהגים להיות זהירים יותר בנהיגה. באותה מידה ניתן להתקין מצלמות דמה בין מצלמות אמתיות, על מנת להרתיע פורצים. כמובן שמצלמה אמתית היא הרבה יותר טובה ויעילה, אבל במקרים של תקציב מוגבל, או כדי להרחיב את ההרתעה – אנשים בוחרים לשלב מצלמות דמה.

ביג מערכות

אנו מתמחים לא רק בנושא התקנת מצלמות אבטחה אלא גם בהתקנת מערכות בית חכם, אזעקות, קודנים, מערכות כריזה ועוד

[themify_layout_part slug=”postshare”]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *