מערכות כריזה הן פתרון מעולה לחנויות ומוסדות גדולים המאכלסים מספר רב של אנשים ואנו כבעלי העסק מעוניינים להנעים את שהותם, לעדכן אותם על מבצעים שונים, להקריא את התורים השונים וגם להשתמש בהן כדי ליצור קשר עם שאר העובדים במהלך המשמרת. מערכת כריזה היא מערכת הגברה אליה ניתן לחבר מספר רמקולים, מערכות משולבות רדיו דיגיטאלי, חיבור CD וכניסות AUX למפעלים ומוסדות, צלצולים שונים (כמו בבית-ספר) והתקנת מערכת כריזה למקרי חירום.

התקנת מערכות כריזה בחנויות ומרכזי קניות

כמעט בכל חנות או קניון אליהם תכנסו, תוכלו לשמוע מוזיקת רקע נעימה. בחנויות עצמן, במיוחד אם מדובר בחנויות בגדים או חנויות לאוכלוסיה צעירה יותר, המוזיקה תהיה קצבית יותר ולא בכדי. מחקרים מראים כי מוזיקה קצבית משפיעה על הצרכן וגורמת לו לבצע החלטות מהירות יותרף כך שאם הוא מצא פריט שהוא אוהב, יתכן והמוזיקה תגרום לו למהר למדוד אותו או לברר עליו עם המוכר ואז לגבש החלטה אם לרכוש אותו או לא.

בנוסף, מערכות הכריזה בחנויות כלבו גדולות או בסופרים מאפשרות לצוות החנות לנהל תקשורת שוטפת זה עם זה, לעדכן את הלקוחות על מבצעים במחלקות השונות, לעדכן אותם על שעות הסגירה ואף ליידע אותם במקרה של אזעקה או מצב חירום. התקנת מערכות כריזה היא עניין המצריך תיאום מראש עם איש מקצוע מומחה שידע להתאים את המערכת למבנה החנות, לחלל בה, למספר המחלקות, עובי הקירות, מספר העובדים בחנות וכו’.

מערכת כריזה לחנות כוללת מיקסר, בו ניתן לשלוט על מקורות התוכן (כריזה/מוזיקה) ולשדר אותם במגבר, נגן (USB, רדיו, דיסקים וכו’), מיקרופון, רמקולים, טלפון כריזה, טעינת חירום (למקרה של הפסקת חשמל), יחידת הודעות (בה ניתן להשמיע הודעות מוקלטות) ועוד. ניתן לשלוט בעוצמת המוזיקה וההודעות ובמקרים מסוימים אף להתחבר למערכת דרך הטלפון הנייד.

התקנת מערכות כריזה עם ביג מערכות

ביג מערכות מתמחה בהתקנת ושיווק מערכות שונות לבית חכם, למיגון הבית וכן מערכות כריזה לבתי עסק וחנויות. צרו עמנו קשר בהקדם לפגישת ייעוץ ותיהנו מליווי אישי ומקצועי וממוצרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר בשוק כיום.

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר: 050-2164164

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *