אנו בעלי ניסיון רב בנושא התקנת מערכות בקרת כניסה הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. כמו כן אנו מתמחים גם בכל אשר נוגע להתקנת מצלמות אבטחה, בית חכם (הידוע גם כחשמל חכם). להזמנת מתקין אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים באתר על מנת שיהיה באפשרותנו לחזור אליכם בהקדם.

קודנים

הדרך הנוחה והקלה ביותר לשלוט על הכניסה (בין אם מדובר במשרד פנימי בתוך עסק או בדלת הכניסה הראשית) היא להתקין קודן. נועלים את הדלת בסוף יום העבודה בעזרת מפתח ופותחים אותה כל תחילת יום. על מנת שתהיה כניסה ויציאה מהירה במהלך היום – חשובה התקנתו של קודן איכותי ונוח לשימוש במסגרת התהליך הכללי של התקנת מערכות בקרת כניסה.

התקנת אינטרקום התקנת מערכות בקרת כניסה

אל מנת שתהיה לכם שליטה מוחלטת על כניסתם של אנשים שהם לא עובדי החברה או כל מי שלא מכיר את קוד הכניסה למתחם שלכם, רצוי להתקין אינטרקום עם מצלמה.
חשוב שתהיה לכם מצלמת אבטחה שניתן לזהות בעזרתה את מי שמבקש להיכנס ברזולוציה טובה. כמו כן חשוב האינטרקום על מנת שיהיה אפשר לתקשר ולאמת את זהותו של המבקר במשרד.

התקנת מערכות בקרת כניסה לבית

כמובן שהמערכות הללו לא מתאימות באופן בלעדי רק לעסקים או מוסדות שונים. הם כמובן חיוניים לבתים משותפים שיש צורך במניעת כניסה זרים (הרחקת פורצים). כמו כן, אם אתם רוצים כניסה זריזה לדירה מבלי שתאלצו לחפש את המפתח, ו/או על מנת של תאלצו לקחת מפתח שינפח לכם את הכיס, מערכת זאת תסייע לכם להשיג את המטרה.

טיפים לגבי קוד הכניסה

• סודיות – לעולם את תמסרו את קוד הכניסה לאף אחד. גם לא לחברים אלא רק לאנשים שהמידע הזה חיוני להם לכניסה יום יומית.
• ניקיון – נקו את הקודן לפחות פעם בשבוע – לפעמים אפשר לנחש את הקוד לפי הכפתורים שנשארים עליהם הסימנים.
• לזכור – אל תשמרו את הקוד במקום כמו ארנק או בתוך ניירת המשרד. זה המקום הראשון שיבדקו אותו הפורצים.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *