התקנת מצלמות אבטחה ברחובות היא המומחיות של ביג מערכות. אנו מספיק גם את כל מערכות המיגון הדרושות לעסקים וללקוחות פרטיים. זקוקים להתקנת מערכות בתים חכמים, קודן לדלת כניסה או מערכות כריזה? אתם מוזמנים להשאיר פניה מפורטת באתר או ליצור קשר. נציג יגיע אליכם על מנת לבדוק את המקום ולהתאים לכם את המצלמות המתאימות ביותר והמשתלמות ביותר לסוג הנכס שלכם.

איך יודעים איזו מצלמה מתאימה לבית או העסק?

• נסתרת או גלויה – קודם כל יש להבין מהו בדיוק הצורך המוביל להתקנת המצלמות. האם זה לצורך ביטוח? האם זה לצורך מעקב אחרי מה שמתרחש בעסק שלכם מבלי שאף אחד ידע? בהתאם לכך תדעו האם כדאי להתאים מצלמה סמויה (למשל ברשת של המזגן המיני מרכזי, או בתוך גלאי נפח של אזעקה) או מצלמה גלויה שהתפקיד שלה הוא לא רק צילום אלא הרתעה. לכן בחלק מהמקרים אפילו מתקינים מצלמת דמה.

• Ip או אנלוגית – תמיד כדאי לבחור במצלמות ip. האנלוגיות הולכות ומתיישנות. מה שחשוב באמת הוא לדאוג שיש לכם ציוד אחסון והקלטה טוב כמו שצריך. זה חשוב לא פחות מהגישה הנוחה מהנייד שלכם. מומלץ להתייעץ עם מומחה התקנת מצלמות אבטחה ברחובות בנושא.

• ממנועת או רגילה – מצלמה ממונעת יכולה לתת זווית של 360 מעלות על המתרחש. היא מיועדת בעיקר להנגרים ומרחבים פתוחים. ניתן לשלוט בתנועה שלה מרחוק. לא כל מקום חייב התקנת מצלמת אבטחה מסוג זה כי לא כל שטח זקוק לכיסוי של 360 מעלות אלא 180.

התקנת מצלמות אבטחה ברחובותכדי לדעת

רצוי לבדוק את מחירי המצלמות באתרים שונים לפני שמזמינים מתקין מצלמות אבטחה. כך תמנעו מאנשים לא הוגנים שמכפילים את מחירי המצלמות כי הם יודעים שהלקוחות שלהם לא מבינים כלום בנושא ולא בודקים את המחירים. כמו כן, חשוב לברוש מה בדיוק הביטוח דורש (לבית או לעסק) לפני שמתקינים את המצלמות.

להזמנת שירות התקנת מצלמות אבטחה ברחובות צרו קשר. ניתן גם להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה לחזור אליכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *