כמות האנשים שטסים לחו”ל בחופשת הקיץ היא אדירה, מיליוני אנשים עברים ושבים דרך נתב”ג בחודשי יולי ואוגוסט. רבים מהם הם בעלי עסקים אשר משאירים את המשרדים שלהם ריקים בתקופה זו. במקרים אחרים העובדים ממשיכים לעבוד. כמו שהם חוששים להשאיר את הדירה שלהם ריקה לחופשה, כך גם הם חוששים להשאיר את העסק ללא השגחה. לכן חשוב לבצע את הבדיקות הבאות לפני העזיבה.

קודן לדלת כניסה

חשוב לבדוק שכל הדלתות הפנימיות והחיצוניות נעולות היטב אבל גם שהקודם תקין ופועל כראוי. לפעמים תקלה בקודן עלולה להשאיר אתה הדלת פתוחה וכך להפוך לפרצה שקוראת לגנב אם אתם משאירים את מערכת החשמל בפעולה.

התקנת מצלמות אבטחה

אם לא דאגתם להזמין מתקין מצלמות אבטחה לעסק שלכם עד היום כדי לרשת אותו, הגיע הזמן לעשות זאת. הם נועדו גם לשמש כגורמי הרתעה. לכן חשוב לדאוג למצלמות בולטות וחזקות מחוץ לעסק. בין כותלי המשרד ניתן להתקין מצלמות גלויות כמו גם נסתרות.

לבקש מהשכנים להשגיח

כמו שאתם מבקשים מהשכנים להשגיח על הבית שלכם מידי פעם, כך כדאי לבקש גם מהשותפים שלכם לבניין. אפשר לבקש מהם לפתוח חלונות מידי פעם כדי לאוורר את המשרד במיוחד אם אתם טסים לפרק זמן ארוך.

לבדוק את תקינות הסורגים

אם יש לכם סורגים לעסק, כדאי לבדוק אותם. החלודה יכולה לכרסם בברזל ולהפוך אותם לחסרי כל תועלת כשמדובר בסורגים ממש ישנים. מומלץ לבצע בדיקה זו גם לסורגים בבית. אם הגעתם למסכנה שצריך להזמין סורגים חדשים – התייעצו עם מומחים למערכות אבטחה ומיגון ובדקו מהם הסורגים היעילים ביותר לעסק.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *