כל בעל עסק מעוניין להוביל את העסק או החברה שלו להצלחה כלכלית וכדי להגיע להצלחה יש לחסוך בעלויות, לעבוד באופן יעיל, לוודא כי העברת האינפורמציה בין העובדים מתבצעת ללא בעיות, למנוע תקלות במחשבים ולתקן אותן במהירות במידת הצורך, לשמור על המידע, לבצע גיבויים ועוד. התנהלות שכזו הינה חשובה ביותר ובאמצעות מחשוב ענן – טכנולוגיה איכותית ומתקדמת ניתן להגיע אל היעדים בקלות רבה יותר וליהנות מהדרך. אז אם אתם מתכננים לבצע התקנת מערכת בית חכם – כדאי שתיקחו גם את הנושא הזה בחשבון.

מה זה מחשוב ענן?

הטכנולוגיה החכמה והיעילה אשר נקראת בשם- מחשוב ענן מספקת שירותי מחשוב ושירותי תקשורת. שירותים אלו ניתנים באמצעות האינטרנט וחלק מייחודם הוא שאפשר להשתמש בהם בלי להתקין תוכנה וחומרה. באמצעות השירות של מחשוב הענן ניתן להשתמש במשאבי מחשוב אשר נמצאים במרחק מבית העסק, כך שניתן להשתמש בהם מכל מקום.

מכיוון שאין צורך לרכוש את התוכנה והחומרה ולא צריך לתחזק את השרתים ניתן לחסוך כספים רבים אשר מאפשרים לארגון להשקיע בפיתוח עצמי ולשרוד בעולם התחרותי בו אנו חיים. מחשוב ענן אחראי גם לגיבוי המידע של הארגון ומאפשר למשתמש לשלוט על כל היישומים. מעבר לזאת, המחיר גמיש משום שהלקוח משלם בהתאם לכמות השימוש. כמו כן, המחיר ידוע מראש והשירות כולל תמיכה טכנית (יש לבדוק את נושא התמיכה).

מה זה חוות שרתים ווירטואלית?

חוות שרתים וירטואלית הינה שונה מחוות השרתים הפיזית. החווה הווירטואלית יכולה לכלול מספר מצומצם של שרתים אשר עובדים יחדיו ומסייעים לשרת הווירטואלי לנוע בין השרתים הפיזיים. במרבית המקרים המשתמש בשירות אינו יודע על כך. חוות השרתים הווירטואלית תהיה מאוחסנת בחוות השרתים הפיזית והאחרונה תספק לה את החשמל, האבטחה, התקשורת, החיבור לרשת וכו’. את השרתים הוירטואליים ניתן לכנות בשם ענן. הענן הפך להיות פופולארי ביותר בקרב אנשים רבים- ביניהם חברות, בעלי עסקים ולקוחות פרטיים. באמצעות הענן יכולים מחשבים רבים לפעול ביעילות ולהזרים את המשאבים שלהם למשימות. בעצם השרת הווירטואלי הינו כמה שרתים פיזיים.

העתיד המזהיר נמצא בעננים

מחשוב הענן צובר תאוצה בכל רחבי העולם המערבי וצפויות לו עוד התפתחויות רבות. אם אתם בעלי עסקים או לקוחות פרטיים אשר מעוניינים לעבוד באופן יעיל יותר, נוח, פשוט ולחסוך כספים תוכלו להיעזר גם אתם בחברה אשר מספקת שירותי מחשוב ענן. בצורה זו לא תצטרכו לדאוג למצבה של החומרה ותוכלו לעבוד ולשלם בהתאם לצרכים שלכם- אשר עשויים להשתנות ואין בכך שום בעיה משום שהשירות גמיש ביותר. היום, תוכלו להשכיר שרת וירטואלי במהירות, לבצע את ההגדרות הדרושות ותוך שעה לכל היותר תוכלו להתחיל בעבודה.

לבחון כמה חברות, להשוות ולבצע את הבחירה הנכונה עבורכם

אם אתם מעוניינים לקבל שירות מקצועי ואמין יהיה עליכם לבחון מספר חברות, לבדוק אילו חבילות הן מציעות והאם החבילות מתאימות לצרכים שלכם, האם עובדי החברה מבצעים את ההתקנה של מערכת ההפעלה ושאר החבילות, מגדירים את המערכת, מחברים ומאחסנים את השרת למערכות בקרה וניטור ויש לבדוק האם החברה מספקת תמיכה טכנית במשך 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע (מומלץ לפנות אל חברה אשר מספקת שירותים לאורך כל שעות היממה ומסייעת במהירות משום שתקלות עלולות לשבש את העבודה שלכם ולגרום לכם לבזבז זמן עבודה או חלילה מידע חשוב). כמו כן, יש לבחור בחברה שגובה מחירים הוגנים ומעניקה שירות אדיב ומקצועי.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *