​התקנת מערכות בקרת כניסה לבית או העסק מייעלות את התנהלות חיי היום יום והופכות את הכניסה והיציאה לנוחות ונעימות יותר. בחברת ביג מערכות ניתן למצוא שירות התקנה לכל סוגי המערכות הכוללות קודנים מתקדמים. להזמנת התקנת קודן אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת או להשאיר פרטים באתר על מנת שיהיה באפשרותנו לחזור במועד הנוח לכם ביותר. עד אז – להלן מדריך קצר לשימוש בטוח בקודם.

הסתרת ההקשות

אם אתם רוצים למנוע ב 100% את האפשרות שמישהו יפרוץ למשרד לאחר שהוא הבין מה הקוד שלו הסתירו את תהליך ההקלדה שלכם בדיוק כמו שאתם מקישים את הקוד בכספומט. כמו כן אפשר לבחור בקודן שיש לו מין גגון שמסתיר את האפשרות שמישהו יציץ באזור זה. לעולם אי אפשר לדעת מתי מישהו מביט.

ניקוי קודן

עור האדם הוא מאוד שומני ולכן הוא משאיר סימנים על משטחים שונים גם אם לא רואים אותם. אפשר לראות זאת על מקלדת חדשה לאחר שימוש של כמה ימים. הסימנים האלה כולאים בתוכם אבק וכך אפשר לראות בדיוק את המספרים הקבועים בהם אתם משתמשים להקשה על הקוד. לכן רצוי להקפיד לנקות את פני הקודן פעם בשבוע.שימוש בטוח בקודן

שמירה על הקוד

המקום הבטוח ביותר לשמירה על הקודן של מערכות בית חכם או סתם קודן רגיל בכניסה למשרד הוא בזיכרון. הימנעו משלמור אותו בארנק או במגירות שלכם. רצוי להחליף את הקוד לפחות פעם בכמה חודשים ובעיקר לאחר שהדירה שלכם נפרצה.

התקנת מערכות אזעקה

קודן לבנדו אינו מספיק בשביל למנוע כניסה. חשוב להתקין מערכת אזעקה על מנת לשמור על בטיחות מרבית. כמו כן, התקנת מצלמות אבטחה גם כן נחשבת חיונית. אפשר לשלב כמובן עם מערכות בקרת כניסה לעסק או לדירה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *