אין ספק שזה מפחיד לגלות סימני ניסיון פריצה לבית. למשל חלון שבור, שער גינה שנקרע ממקומו ועוד. במקרים רבים אותם פורצים משאירים נזקים אחריהם, אבל לא מצליחים לפרוץ לבית בזכות הסורגים. אבל לא תמיד אותם הסורגים ימנעו את הפריצה. אם הבית שלכם ממוקם קרוב למקום אליו אפשר להגיע עם רכב, הפורצים יצליחו לקשור את הסורגים לרכב וכך להסיר אותם ממקומם. לכן חשוב להתקין מערכת אזעקה לבית. לכן חשוב להזמין מתקין מצלמות אבטחה איכותי ואפילו לדאוג, במידה ויש לכם את התקציב, למערכת בית חכם הידועה יותר גם כמערכת חשמל חכם.

למנוע פריצות מראש

גם אם לא הצליחו לפרוץ אליכם לבית, אלא רק השאירו סימנים, אין זה אומר שאותם הפוצרים לא ינסו שוב. זה אומר שהבית שלכם הוא מקום נוח טוב לפריצות. לכן חשוב להפוך אותו למקום ממש לא נוח לפורצים. אז מה עושים? להלן כמה טיפים.

אינטרקום – גרים בבית משותף? התעקשו להתקין מערכת אינטרקום. זה לא יעלה ביוקר משום שמדובר בדיירים רבים.

התקנת מצלמות אבטחה – זהו אחד הגורמים החשובים ביותר להרחקת פורצים. ברגע שהם רואים מצלמות אבטחה הם חושבים פעמיים. לפעמים בעלי עסקים אפילו מתקינים מצלמות דמה על מנת להשיג את אותו אפקט. חשוב להתקין מצלמות מחוץ לבית וגם בתוך הדירה.

קודן לדלת כניסה – גם גורם מעכב הוא עניין שיכול לגרום לפורץ לחשוב פעמיים. לכן קודם לשער כניסה או לדלת כניסה בנוסף על מנעול רגיל הם דרך נהדרת להשיג את המטרה.

נעילה – יש לכם שער כניסה ואתם משאירים אותו לא נעול? זאת חצי פרצה שאתם משאירים לגנב. שער נעול יגרום לגנב לקפוץ מעל הגדר מה שעלול לחשוף אותו לעוברים

והשבים ברחוב וכן מישהו יכול להזעיק משטרה ולמנוע את הפריצה.

הזמנת מומחה להתקנת מערכות מיגון ואבטחה

חשוב מאוד להזמין מתקין מערכות אבטחה על מנת למפות את הבית ולראות היכן הכי כדאי להתקין את המערכות, איזה מערכות בדיוק וכיצד לעשות זאת בהתאם לתקציב שיש לכם. חשוב לבחור בעל מקצוע אמין ובעל תודעת שירות גבוהה.

https://www.pay-catcher.com

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *