כאשר אנו ניגשים לתכנון בית חשוב לקחת בחשבון תכנון נכון של תשתיות החשמל והמים כיוון שתכנון נכון יחסוך לנו בעליות ויאפשר לנו שינויים אם נרצה בעתיד. אם למשל נתכנן קו מים שמגיע רק למטבח ולמקלחת, בעתיד הדבר עלול להקשות על החלטה לשפץ ולבנות מקלחת פרטים בחדר ההורים או להתקין מכונת כביסה במקום אחר בבית שאולי יתאים הרבה יותר למיקום מכונת הכביסה. דבר דומה אפשר להגיד על התקנת אזעקות לבית, תכנון מקדים לטובת תשתית התקנת אזעקות יכול לחסוך לנו הרבה כאבי ראש לעתיד. האזעקות מהוות בסיס נכון וחשוב בבניית בית, לתחושת הביטחון שלנו בו לשמירה מיטבית על החפצים שלנו והכי חשוב לשמירה על בני הבית.

אצלנו בBIG SYSTEMS לא רק מציעים מכירת אזעקות, אצלנו תוכלו להתייעץ עם טובי המומחים בתחום התקנת אזעקות לבית, יחד נחשוב על התכנון הנכון ביותר לצרכים הספציפיים שלכם, נתאים לכם מערכת אזעקות לבית המתאימה ביותר לבית שלכם ואפילו נלווה אתכם בזמן התקנת המערכת.

ישנו מגוון רחב של אזעקות לבית, חשוב להכיר את הסוגים השונים על מנת לבחור נכון מערכת המתאימה לצרכים של כל בית.

תחילה יש לבחון את בקרת הכניסה, האם השימוש בה נעשה על ידי ילדים קטנים או שכל בני הבית כבר מסוגלים להתמודד עם טכנולוגיות מסובכות יותר, גילם של תושבי הבית גם יקבע את גובה התקנת המערכת. בהמשך ניבחר את סוג הטכנולוגיה עליה פועלת בקרת הכניסה. ישנה בקרת כניסה עם מנעול אלקטרומגנטי ואחת עם מנעול חשמלי. מנעול חשמלי יאפשר לנו בקרת שבת וניתוק אוטומטי של הצורך בשימוש במנעול חשמלי מדי שבת. מנעול אלקטרומגנטי מאובזר בלחצן פנימי שיותקן בפנים הדלת כאשר מחוצה לה יותקן קודן. דבר המאפשר לנו פתיחה מאובטחת יותר של הדלת גם מבחוץ וגם מבפנים.

לאחר מכן ניבחן את סביבת הבית, התקנת אזעקות לבית צריכה להתחשב בצורתו הפנימית של הנכס, אך גם בצורת הסביבה העוטפת אותו. האם שטח הגינה גדול, כמות הצמחייה, המרחק בין שער הכניסה לפתח הבית. כל אלו משפיעים על הבחירה במערכת אזעקות, כדי לבחור במערכת המתאימה ביותר כדי להתייעץ  עם איש מקצוע. מוזמנים אלינו בBIG SYSTEMS למכירת אזעקות, התקנת אזעקות לבית וייעוץ חינמי!