כאשר אנו מתכננים קנייה והתקנת מערכת אינטרקום בבית או לעסק, יש צורך לבחור בקפידה מערכת המתאימה לצורכי העסק או הבית בו מתבצעת התקנת מערכות אינטרקום. במקרה שמדובר בעסק, כדי שנשאל את עצמנו האם הלקוחות שלנו והעובדים שלנו נמצאים בעסק על בסיס קבוע או שמעטים נמצאים בו על בסיס יומי ורבים מהאנשים הנכנסים אליו אינם מוכרים, עסק מסוג זה, כדי שיבחר מערכת אינטרקום המאובזרת גם במצלמה, בנוסף לכזאת המאפשרת יצירת שיחה לתשאול האדם העומד מחוץ לדלת וכמובן כזה שיאפשר את פתיחת דלת מרחוק.

אם אנו עסק קטן למשל ובמשרד לא נמצאים אנשים באופן קבוע אלה יוצאים לשטח, ניתן יהיה להתקין אינטרקום בשלט רחוק, בהורדת אפליקציה לסמארטפון נוכל להתחבר לאינטרקום בעסק בצורה קלה ופשוטה לדבר עם האורח ואף לבחון את האדם הנמצא מול דלת העסק במצלמה ואף להכניס אותו בשלט רחוק לעסק. אם העסק שלנו הוא משרד המאויש על ידי אותם אנשים המגיעים מדי בוקר למשרד נוכל לבחור בהתקנת מערכות אינטרקום פשוטות יחסית, כאשר הפונקציה העיקרית שלהם היא פתיחת הדלת אם בקודן, כפתור, טביעת אצבע, או כרטיס מגנטי.

מכירת מערכות אינטרקום היא עסק רגיש ויש לבחון את המקום ממנו קונים את המערכת, כדי להבטיח לעצמנו ביטחון מיריבי, באיכות המוצר, בתקינותו וגם ביושרו של המוכר והמתקין. אצלנו בBIG SYSTEMS מכירת מערכות אינטרקום *היא דרך חיים. אנו בוחנים את ההתאמה ללקוח מהפרטים הקטנים ביותר ממכירת מערכת אינטרקום, עד להתקנת מערכת אינטרקום ולהדרכת הלקוח בשימוש נכון ובטוח במערכת. המוכרים שלנו מכירים את מגוון המערכות הקיימות בשוק ויוכלו לייעץ לכם על מכירת מערכות אינטרקום שיתאימו לצרכים שלכם ולצורכי העסק שלכם, מכירת מערכת אינטרקום דורשת ידע קודם בטכנולוגיות החדישות ביותר ולמידה בלתי פוסקת על כל חידוש שנעשה בתחום. המוכרים שלנו בBIG SYSTEMS לומדים מדי יום על כל חידוש בטכנולוגיות מערכות האינטרקום ויוכלו לייעץ לכם מניסיונם עם לקוחות רבים ומגוונים. בנוסף לייעוץ ומכירת מערכות אינטרקום תוכלו למצוא אצלנו בBIG SYSTEMS אפשרויות להתקנת המערכת בצורה היעילה והבטוחה ביותר. המתקינים שלנו מכירים בפרוט כל מערכת ויוכלו לענות לכם על כל שאלה שתעלה לכם בקשר למערכות אינטרקום. מוזמנים לפנות אלינו כבר היום ונעזור לכם לבחור את האינטרקום הנכון ביותר עבורכם!