התקנת אינטרקום ביתי היא החלטה חשובה, אינטרקום משמש כמעגל הביטחון הראשון בבית פרטי, תחושת הביטחון היא קריטית לבית משפחה, היא מהווה את מהות הבית ונותנת לנוכחים בו את השקט והשלווה שהם זקוקים להם כשהם מגיעים מיום עבודה או לימודים. כאשר אנו מחליטים על התקנת אינטרקום ביתי יש לחשוב על כמה פרמטרים לבחירה נכונה ומושכלת. סביבת הבית, האם מדובר בבית פרטי עם חצר, שם כדי לשקול התקנת אינטרקום לשער כניסה. האם ישנם כמה כניסות, כמה דלתות וכמה שערי כניסה לחצר. אם מדובר בדירה הנמצאת בתוך בניין קומות האם יש צורך לאינטרקום גם בדלת הכניסה לבניין וגם בדלת הכניסה לבית? בהתקנת אינטרקום מחיר הוא גם שחקן שכדי לקחת בחשבון, אם כל דיירי הבניין יחליטו יחד על התקנת אינטרקום יהיה אפשר אולי להוזיל בעליות ההתקנה.

דבר נוסף שכדי לקחת בחשבון הוא מי מגיע לאותו בית, האם רק בני המשפחה או שהם נוהגים לארח בני משפחה וחברים רבים האם הבית משמש גם לעסק כך שמגיעים אליו גם קולגות או שהבית דורש תחזוקה רחבה ולכן נכנסים אליו באופן קבוע נותני שירות שלא מוכרים תמיד על ידי בני המשפחה. דבר זה יהווה שיקול בבחירת והתקנת אינטרקום ביתי במיקום בו יותקן ובסוג האינטרקום עצמו. התקנת אינטרקום לשער כניסה למשל, כדאי במקרה שישנם אורחים/עובדים הנכנסים דרך שער הכניסה לחצר הבית אך לא נכנסים לבית עצמו. במקרה כזה כדי לחשוב על בחירת אינטרקום שמאפשר את פתיחת הדלת מרחוק דרך הסמארטפון ואף מאפשר לצפות בכניסה לבית דרך מצלמה המעבירה את התמונה ישירות לטלפון הנייד שלנו. במקרה שאין באים ונכנסים ללא ליווי צמוד של בני הבית, ניבחר באינטרקום שרק בני הבית יוכלו לפתוח בעזרת שימוש בטביעת אצבע. או כזה שמתקשר לטלפון הביתי ומשם ניתן לשוחח עם מי שנימצא מחוץ לדלת ולפתוח לו בלחיצת כפתור.

אצלנו בBIG SYSTEMS נוכל לבחון את כלל הצרכים שלכם ולבחור עבורכם את המערכת המתאימה ביותר ואת האינטרקום מחיר השווה ביותר. המוכרים והיועצים שלנו יעזרו לכם בכל שאלה שתעלה והמתקינים שלנו יגיעו עד אליכם ויתקינו את המערכת במקצועיות וסבלנות. מוזמנים לבקר אותנו באתר או בטלפון ולבדוק התקנת אינטרקום מחיר שיש רק אצלנו, בנוסף, הנחות מטורפות לגולשי האתר!