בין אם העסק שלכם כולל משרד אחד בלבד או כמה בניינים, אתם בוודאי מודעים לעד כמה חשוב לבצע בו התקנת מצלמות אבטחה. יש לכן חשיבות רבה הן מבחינת השקט הנפשי שלכם והן מבחינת הבטיחות והניהול התקין של העסק. שומר אשר נמצא במפעל שאין לו גישה לצפות במה שקורה בכל חלקי המפעל – אינו יכול לעשות את עבודתו כראוי. הפרוצים כיום מיומנים והם יכולים להיכנס ולצאת בהרף עין. האם ידעתם שפורץ יכול לגנוב רכב ממאגר בפרק זמן של פחות מ 2 דקות? שימוש במצלמות יאפשר לעלות מוקדם יותר על הפריצה במקום לזהות אותה רק לאחר שהיא התרחשה.

להלן כמה שיטות של פרוצים שלא כולם מודעים לגביהם

1. שיטת הנקודה ללא המצלמה – פורצים תמיד יחפשו את הנקודות העיוורות. את אלה שלא מכוסות על ידי מצלמות האבטחה. הם יכולים להגיע כלקוחות מתעניינים לעסק יום לפני והם יכולים גם פשוט לתצפת כאשר אף אחד לא מודע לכן. הם יזהו את נקודת התורפה, וישתמשו בה במהלך הפריצה. לכן חשוב לדאוג שיש כיסוי מלא של כל המצלמות על כל השטח. עשו שימוש במקרה הצורך גם במצלמות ממונעות של 360 מעלות.

2. להתחבא עד לרגע האמת – לפעמים הפורץ יכול להיכנס למתחם ולהתחבא במשך שעות במקום כלשהו עד אשר הוא מתרוקן מלקוחות ועובדים. זה יכול לקרות גם כאשר שומר נשאר במקום. אבל אם תזמינו מתקין מצלמות אבטחה לביצוע פרויקט של התקנת מערכות בית חכם, תוכלו לאתר את הפורץ בזמן ולא לאחר שהוא ביצע את מה שתכנן.

3. לפרוץ בשעות מפתיעות – נהוג לחשוב שפרק הזמן הכי מתאים לפריצות הוא חמש לפנות בוקר, הזמן בו אנשים ישנים הכי חזק והכי עמוק. אבל למעשה אלמנט ההפתעה הוא לא פחות חזק. לכן חלק מהפורצים עושים זאת דווקא בשעות היום כאשר אף אחד לא מצפה. כאשר לא נועלים את הדלתות או שהערנות פחות חזקה.

לעולם אל תגידו לי זה לא יכול לקרות או מה הסיכויים. הזמינו עוד היום התקנת מערכות אבטחה מבית ביג מערכות.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *