התקנת מערכות חשמל חכם אינם חייבות לעלות לכם ביוקר. בין אם בבעלותכם דירה קטנה או וילה, אפשר לעשות פרויקט בית חכם בזול. איך? ע”י תכנון נכון וע”י חיבורן רק של המערכות הכי חיוניות לכם. חברת ביג מערכות מתמחה בנושא זה הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. צרו קשר ונציג יגיע אליכם על מנת להתאים את המערכת לתקציב שלכם. להלן כמה דברים שכדאי לעשות לפני שמחליטים על תהליך ההתקנה.

הטמעה בתהליך שיפוץ דירה

אם אתם מתכננים שיפוץ דירה, מומלץ לבדוק את האופציה לשלב את התקנת המערכות בבית בתהליך זה גם אם מדובר במערות אלחוטיות. למשכל הטבעת כבלי חשמל
של הרמקולים, או הטמעת התריסים הנגללים החשמליים בתוך הקיר. לא רק המחיר צריך להיות חשוב אלא גם האסתטיקה

חיבור מערכות שימושיות

תריסים, מערכת הגז, החשמל המזגן והמולטימדיה הן רק חלק מהמערכות שניתן לחבר. אבל האם אתם באמת תשתמשו בהם דרך המערכת? זאת השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם. אפשר ורצוי לחבר את הבית רק למערכות שאתם באמת צריכים ובאמת תשתמשו בהם. זאת הדרך להשיג בית חכם בזול.

מערכות למשרד

מערכות מסוג זה לא מיועדות אך ורק לבית. אפשר ורצוי לחבר גם את המשרד. לא חייבים לחבר את כולו אלא ניתן לחבר אזורים חיוניים כמו למשל חדרי דיונים. זה יכול
להיות חלק חיוני מהמיתוג במיוחד כאשר מדובר בחברת הייטק הרוצה להשאיר רושם עם קולגות ולקוחות. כמובן שאין כל סיבה לעשות זאת כפוזה, אלא באמת לחבר מערכות חיוניות על מנת לייעל את התהליך.
ביג מערכות
חברת ביג מערכות מתמחה גם בכל אשר נוגע להתקנת מערכות מיגון לבית כולל התקנת מצלמות אבטחה ואזעקות. אם אתם מעוניינים בבדיקת אפשרות התקנת מערכות בית חכם בזול – צרו אתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *