ביתנו הוא מבצרנו, ועל כך יש ככל הנראה הסכמה גורפת. הבית הוא המקום שבו אנחנו מניחים את הראש בסוף היום, בו אנחנו מבלים זמן איכות עם המשפחה, ובו אנחנו צוברים זיכרונות מרגשים ורכוש, יקר יותר או פחות. על כל אלה, ועל תחושת הביטחון שלנו, חשוב לנו לשמור. שהרי פריצה לבית מעוררת תחושה של חדירה למרחב הפרטי ומעלה חששות בעת השהייה בבית לאחר הפריצה. אם כן, איך אפשר להימנע ממצבים לא נעימים שכאלה? ומה עדיף – התקנת מצלמות אבטחה או מערכת אזעקה?

מחזקים את תחושת הביטחון

ישנן דרכים שונות ומגוונות שיעזרו להבטיח את מיגון הבית, ובסופו של יום הבחירה שלכם תלויה בגורמים שונים כמו התקציב או סוג מערכת אבטחה שאיתה תרגישו הכי בנוח. התקנת מצלמות אבטחה בבית עשויה בהחלט לשפר את תחושת הביטחון שלכם ותאפשר לכם להרגיש בשליטה, כך שגם אם חלילה משהו יקרה, לא תתקשו לתחקר את האירוע ולהבין מה קרה. עם זאת, מצלמת ביטחון תתקשה למנוע פריצה או לעכב אותה, אלא תתעד את המתרחש. מערכת אזעקה שפועלת באמצעות חיישני תנועה, למשל, היא מערכת שתוכל למנוע את עצם הפריצה לבית, משום שבזיהוי תנועה בבית בשעה שהאזעקה נמצאת בהיכון, המערכת תתריע על כך ואף תייצר אוטומטית פנייה למוקד החירום.

טיפים למיגון הביתטיפים ליומיום

בין אם תבחרו בהתקנת מצלמות אבטחה ובין אם תחליטו להוסיף מערכת אזעקה, ישנם דברים קטנים שתוכלו לעשות בעצמכם כדי להגביר את תחושת ההגנה שלכם. ראשית, אם יש לכם ספק באשר לגורמים שמחזיקים בעותק של המפתח שלכם, החלפת מנעול יכולה להרגיע אתכם. הקפידו להשאיר את הדלת נעולה כשאתם יוצאים מהבית, ואם יש אפשרות להיכנס אל הדירה מדלת אחורית או מחלון מרכזי, וודאו שגם הם נעולים. פורצים יכולים להופיע בכל מקום ובכל שעה, כך שאין כל סיבה שתקלו עליהם בכך שתשאירו לכבודם דלת פתוחה. בנוסף, חפצים יקרים כמו תכשיטים או כסף מזומן עדיף לשמור במקום בטוח וחבוי (כן, כספת היא אופציה) כדי להקשות עוד יותר גם על הפורץ שיצליח להיכנס הביתה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *