המחשבה על בטחון העסק, נמצאת בראשם של בעלי העסקים לא רק במהלך היום אלא גם במהלך הלילה. נסעתם פעם לחופשה בחו”ל והתקשרתם כל יומיים כדי לבדוק שלא פרצו לכם. החששות מתגברות כאלה אין מערכות מיגון ואבטחה איכותית בעסק הכוללת התקנת מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה, קודנים ועוד. כמו כן מערכת בית חכם (חשמל) חכם תעזור לכם לשלוט על העסק מרחוק גם אם אתם נמצאים בצד השני של כדור הארץ.

בטחון = שקט נפשי

לבעלי עסקים יש דאגות רבות הקשורות לניהול העסק והצלחתו במציאות הכלכלית הלא כל-כך פשוטה שנוצרה לאחר המשבר הכלכלי. נכון, התקנת מערכות בטיחות דורשות השקעה כספית, אבת התמורה שלהם הינה חשובה מאוד לביטחון. וכאשר ישנו בטחון, מתקיים גם שקט נפשי ולכן קל יותר לעבוד ולהתנהל.

איך לבחור את החברה המתאימה

כדאי לבדוק את הגישה ולהעדיף את התקיימות התנאים הבאים:

• מתן הצעת מחיר מפורטת כולל מע”מ לאחר בדיקת השטח ומיפוי.
• בדיקת המלצות על אודות אותה חברת התקנת מצלמות אבטחה ושאר הציוד הדרוש.
• התקיימות שירות תמיכה ועזרה כאשר מתעוררות בעיות.
• שאותה חברה לא רק מתקינה את המערכות אלא גם רוכשת אותם עבורכם.

אמינות ותודעת שירות

בדקו עד כמה סבלני בעל העסק או נציגו כאשר אתם מפנים אליו שאלות במייל, בטלפון או בהודעות. יכולות להתעורר לא מעט שאלות לגבי תהליך ההתקנה. אדם שהוא אדיב וסבלני צמיד עדיף על אדם חסר סבלנות. זה חשוב במיוחד כאשר מדובר בביטחון העסק שלכם ועל כך ממש לא כדאי להתפשר.

אחראיות ואמינות

צרכנות נבונה היא לא רק לדעת לקנות את מה שאתם צריכים ולהתנער ממה שאתם לא צריכים, אלא גם לבדוק שאתם משלמים את המחיר הנכון. למשל אם מתקין מצלמות אבטחה רכש בעבורכם את המצלמות, בדקו מה המחיר שלהם באמת (יתכנו הבדלים בין מקורות הרכישה) ותדאגו שהוא לא הכפיל את המחיר בדרך כדי לעשות עליכם קופה. זה נפוץ בתחומים שונים ולא מן הנמנע שרמאים כאלה פועלים גם בתחום הזה. אז היו צרכים נכונים ובחרו מתקין אמין, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *