בישראל כולנו מסכימים שהשירות והרצינות של בעלי מקצוע לא ברמה הכי טובה. מה גם שאנחנו מדינה אשר המושג חוצפה ישראלית הפך להיות ידוע לכולם. אז אין מה לצפות מרוב בעלי המקצוע, גם בתחום כמו התקנת מצלמות אבטחה או מערכות בית חכם, לקבל יחס של מלך. בסדר, אולי בעלי מקצוע לא צריכים לתת שירות כמו בתחום התיירות, אבל הכוונה היא שיש לייחס חשיבות לתודעת שירות.

מדוע חושב לתת דגש לא רק לתודעת שירות ולא רק למקצועיות

כאשר מדובר בנושא כמו התקנת מערכות אזעקה וכל מה שקשור לאבטחת הבית שלכם, עליכם לעבוד אם אדם סבלני ומקצועי. לא אחת נראו פוסטים בפייסבוק של בעלי עסקים שהזמינו פרויקט מורכב של התקנת מערכות והתברר שאותו בעל מקצוע משך את ההתקנה, איחר ולא הגיע אבל דרש תשלום על הציוד. בסוף פרויקט של כמה חודשים לא הסתיים אפילו לא אחרי חצי שנה. המתקין ברח והלקוח נשאר אם חוק בכיס ועסק לא מאובטח. אם תבחנו את תודעת הישורת שלו כבר משלב שיחת הטלפון, תוכלו להקטין את הסיכוי שדבר כזה יקרה לכם.

התקנת מערכות אזעקה

איך יודעים שמדובר בבעל מקצוע אמין?

את תודעת השירות תוכלו לבחון תחילה בשירת הטלפון הראשונית ולאחר מכן בפגישה עמו. קבעו פגישה ללא התחייבות. אבל כדי שלא תאלצו להזמין עשרות בעלי מקצוע למטרה זו, בצעו עליהם מחקר קט בגוגל קודם כל. ראשית חפשו מידע על שם החברה גם בגוגל וגם בפייסבוק ולאחר מכן עשו את אותו הדבר על שם בעל החברה. לא אחת אנשים מגלים פוסטים על נוכלים בפייסבוק כאשר בגוגל אין זכר כלל למידע זה. נכון. החיפוש יכול להיות מאוד מיידע, אבל בסופו של דבר הוא יאשר להם לעשות התקנה איכותית וללא דאגה דרך בעל מקצוע אמין שלא ירמה אתכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *